کد خبر: ۴۷۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 12 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛دبیر هیئت تنیس روی میز استان  گفت : هیات  تنیس روی میز استان تا پایان شهریور ماه میزبان دو اردو تیم ملی است  ، که اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان از 28 همین ماه تا 6 شهریور ماه و اردو ملی استعدادیابی پسران از 19 تا  24 شهریور ماه است که  استان یزد میزبان این دو اردو خواهد بود.

جلال حسنی افزود: برای اولین بار در رشته تنیس روی میز از چهار شهرستان به هشت شهرستان فعال  در سطح استان رسیدیم و مسابقات قهرمانی نونهالان استان با حضور 36 بازیکن از هشت شهرستان در 12 گروه سه نفره در خانه تنیس روی میز برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان اشکذر از لحاظ سرانه ورزشی و داشتن سالن های ورزشی وضعیت بسیار مناسبی را دارد که برای شکوفایی استعداد های هیات های مختلف این شهرستان نیازمند مدیریت صحیح این فضاهای ورزشی است.

شریعتی از برنامه های این اداره کل برای هیات  های ورزشی شهرستان اشکذر خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام مربیان متخصص هیات  های مختلف  از مرکز استان جهت آموزش مربیان  و نونهالان ،نوجوانان و جوانانی  در شهرستان به ویژه در هیات هایی که به طور فعال در حال کار هستند در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است تا بستر و زمینه برای شکوفایی استعدادها در رشته های مختلف فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار