دانش آموزان یزدی شرکت کننده در دهمین دوره رقابتهای علمی بین المللی پایا در تهران، موفق به کسب 10 مدال شامل پنج مدال طلا و به همین تعداد مدال برنز شدند.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 11 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مسوول علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد  گفت: در این دوره از رقابتها 31 نفر از این استان حضور داشتند که سهم آنها کسب 10 مدال بود.
'محسن اشراقی' افزود: این تعداد دانش آموز از مدارس ششم ابتدایی تا سوم دوره دوم متوسطه مدارس امام حسین(ع) ،ابویی نژاد، فرهنگ ثامن الائمه(ع)، شهید حیدری،خاتم الانبیاء (ص)، شهید رحیمی فر میبد و شاهد نور بافق بودند.
در این رقابتها که به مدت سه روز در همه گروههای آموزشی و علمی در تهران برگزار شد حدود 500 دانش آموز از ایران و دانش آموزانی از کشورهای اندونزی، انگلستان، تانزانیا، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، هندوستان و لبنان حضور داشتند.
همه پنج مدال طلای رقابت ها توسط دانش آموزان دختر دبیرستان فرهنگ حضرت ثامن الائمه (دوره دوم) به دست آمد، دانش آموزان این واحد آموزشی در نهمین دوره این رقابتها نیز موفق به کسب سه مدال نقره شده بودند.
'هانیه السادات میرجلیلی، ثمین عباسی، زهرا عزیزی، زینب حاجی زاده و زینب شکاری' دانش آموزان دریافت کننده مدال طلا در این دوره از رقابتها بودند .
دانش آموزان این دبیرستان در رقابت های آزمون ورودی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی که اخیرا برگزار شد نیز خوش درخشیدند و چند رتبه زیر صد و چندین رتبه زیر یکهزار کسب کردند.
دانش آموزان یزدی شرکت کننده در رقابتهای علمی پایا امشب وارد یزد می شوند و قرار است در راه آهن یزد مورد استقبال مسوولان سازمان دانش آموزی استان، کادر مدارس، دانش آموزان و خانواده ها قرار گیرند.
استان یزد 210 هزار دانش آموز دارد که در بیش از یکهزارو 500 مدرسه تحصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار