برترین های دومین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه ای زندانیان سراسر کشور که از چهارشنبه به مدت دو روز به میزبانی استان یزد برگزار شد معرفی شدند.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 11 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛این مسابقات با حضور 200 ورزشکار از 26 استان کشور در سه شاخه هنرهای فردی زورخانه ای،کشتی پهلوانی و ورزش تیمی باستانی در زورخانه پویای ولی زندان مرکزی یزد برگزار شد.
در پایان مسابقات در رشته کشتی پهلوانی در وزن 70 کیلوگرم ، مرادی از استان مرکزی به مقام قهرمانی رسید و
رستمی از قزوین و گودرزی از یزد و فلاوند از سیستان و بلوچستان بصورت مشترک سوم شدند.
در وزن 80 کیلوگرم نیز به ترتیب جعفری از زنجان و میرعلایی از خوزستان اول و دوم شدند و گروکانی از قزوین و قنبری از یزد نیر بصورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن 80+ کیلوگرم به ترتیب نوری زاده از آذربایجان شرقی و باطیه از قزوین اول و دوم و عمرانی از زنجان و علیزاده از تهران سوم شدند.
در رشته تیمی زورخانه ای استان های کرمانشاه و یزد اول و دوم شدند و ورزشکاران اصفهان و مرکزی بصورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رشته چرخ چمنی ، امیر فاطمی از اصفهان مقام اول را کسب کرد ، افروزه از کرمان مقام دوم را بدست آورد و
تکاور از کرمانشاه و بهرامی از چهار محال و بختیاری بصورت مشترک سوم شوند.
در رشته میل بازی ، شهزادی از اصفهان و زارعی سعادت از چهارمحال و بختیاری اول و دوم شدند و مهتاب از خراسان جنوبی و رستمی از قزوین بصورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند .
در رشته کباده نیز ، علی مائدی از اصفهان و رستمی از استان مرکزی به ترتیب اول و دوم و مهدوی از کرمانشاه و لیجانی از همدان سوم شدند.
در رشته سنگ ، باطیه از قزوین و دهقانی از یزد اول و دوم شدند و مکان سوم بصورت مشترک به یوسفی نژاد از سمنان و زندی از کردستان رسید.
در رشته چرخ تیز ، طاهر از استان مرکزی و فلاحی زاده از یزد به ترتیب اول و دوم شدند و سلیمی از کرمانشاه و علیجانی از قزوین در مکان سوم قرار گرفتند .
در رشته میل سنگین ، افتخاری فرد از اصفهان و اسلامی از خراسان جنوبی اول و دوم و همچنین نادری از استان مرکزی و طهماسبی از کرمانشاه بصورت مشترک سوم شدند.
اولین دوره مسابقات زورخانه ای زندان های کشور دی ماه سال 1395 در استان همدان برگزار شده بود.
هم اکنون در زندان های استان یزد 30 رشته و فعالیت ورزشی و فرهنگی برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار