کد خبر: ۴۷۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 07 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی به وجود آمده در مورد حضور دو بازیکن ایرانی در مسابقه فوتبال با یک تیم باشگاهی رژیم صهیونیستی بر ضرورت پرهیز از نگرش سیاسی به ورزش کشور تاکید کرد.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: در موارد متعددی ورزشکاران کشور ما به خاطر اینکه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند از حضور در مسابقات در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی پرهیز کردند، اما مساله احسان حاج صفی و شجاعی متفاوت است. آن‌ها اصلا نماینده جمهوری اسلامی ایران نبودند و اختیارشان دست تیم مربوطه آن‌ها بوده است. تا جایی که توانسته‌اند در مسابقه رفت در مقابل تیم رژیم صهیونیستی قرار نگرفته‌اند.

وی افزود: دو فوتبالیست ایرانی مانند همه ملت ایران رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند اما حضور آن‌ها در این مسابقه فوتبال بر اساس تعهدشان به باشگاه مربوطه بوده است و نماینده کشورشان نبودند. اگر هم می‌توانستند در این مسابقه حضور پیدا نمی‌کردند اما باشگاهشان این را نپذیرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ملت ایران همواره هوادار ملت فلسطین بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی که همه ما از آن منزجر هستیم از این اتفاق نهایت بهره برداری را انجام داده و بعد از اعتراضات داخلی به این دو بازیکن فوتبال از این دو نفر تشکر کرده در حالیکه موضوع ربطی به آن‌ها ندارد. رژیم صهیونیستی با این تبلیغات می‌خواهد بازیکنان کلیدی ما از طرف فدراسیون محروم شوند تا ما نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سلحشوری در پایان با بیان اینکه در برخی موارد نمایندگان تیم های ورزشی فلسطین مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی قرار می گیرند، اظهار داشت: هر چه ورزش را از حواشی سیاسی دور کنیم و نگرش سیاسی را بر ورزش حاکم نکنیم می‌توانیم انتظار موفقیت‌های بیشتر را در این عرصه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار