محمدرضا تابش خبرداد:
گلایه رییس دولت اصلاحات از چینش کابینه خبرسازی ساخته و پرداخته ذهن افرادی بود که نمی خواهند وفاق و اجماع بین اصلاح طلبان و اعتدالگرایان وجود داشته باشد
کد خبر: ۴۷۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 02 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از توصیه رییس دولت اصلاحات برای استمرار حمایت از "روحانی" در راستای تحقق شعارها و عمل به وعده ها خبر داد.

محمدرضا تابش در پاسخ به سوالی درباره انتشار اخباری مبنی بر دیدار امروز فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات گفت: در راستای ملاقات‌های کمیته ارزیابی و تعامل فراکسیون امید با مسئولان و شخصیت‌های کشوری امروز با  رییس دولت اصلاحات دیدار کردیم.

وی افزود: اعضای فراکسیون در این دیدار نقطه نظرات خود را در خصوص جریان اصلاح طلبی، انتخابات 29 اردیبهشت، خواست‌ها و مطالبات مردم و چینش کابینه مطرح کردند.

این نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایسنا نیز یادآور شد: همانطور که در انتخابات وجوه اصلاح طلبان و شورای سیاستگذاری و  رییس دولت اصلاحات از آقای روحانی حمایت کردند در این دیدار هم توصیه ایشان استمرار حمایت از دولت در راستای تحقق شعارها، عمل به وعده ها، خواستها و مطالبات عامه مردم بود.

تابش درباره انتشار اخباری مبنی بر گلایه از چینش کابینه نیز گفت: چنین صحبتی از سوی رییس دولت اصلاحات مطرح نشده بود و این خبرسازی ساخته و پرداخته ذهن افرادی بود که نمی خواهند وفاق و اجماع بین اصلاح طلبان و اعتدالگرایان وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار