رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه آمریکا فکر می‌کند که تشدید تحریم‌ها می‌تواند ما را به‌زانو درآورد اشتباه کرده است، این‌ها فکر نمی‌کنند که ما تا چه اندازه مصیبت‌های بزرگ‌تری را در جنگ تحمیلی و تحریم‌های قبلی پشت سر گذاشته‌‌ایم.
کد خبر: ۴۶۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 28 July 2017
مصطفی میرسلیم در حاشیه نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی با ستاد استانی تبریز 2018 به عنوان رئیس فدراسیون نجات‌ غریق و غواصی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: تبریز 2018 یک فرصت مغتنم است که استان آذربایجان شرقی باید از آن استفاده کند تا قابلیت‌هایی که در این استان وجود دارد و متأسفانه در این سال‌ها به خاطر رکود صدمه‌ دیده است به شور و نشاط قبلی خودش بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه رویداد تبریز 2018 در مورد مسائل اقتصادی، فرهنگی و غیره نیز تأثیرگذار است افزود: ما باید اینجا بتوانیم با استفاده از نمونه‌های عملیاتی که در تبریز وجود دارد نمونه‌های فرهنگی را که در جمهوری اسلامی ایران از آن یاد می‌کنیم به جهانیان نشان بدهیم. البته این موضوع یک بُعد اجتماعی مهم نیز دارد که چگونه مردم و مسئولان این استان با همت و عملکرد خود، توانسته‌اند از پس مشکلات و معضلات بربیایند.

"اینکه بتوانیم جلوه‌های زیبا و پویای مؤثر خود بر سایر کشورها را ارائه کنیم، برگ برنده ما خواهد بود" میرسلیم با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در مجموع، رویداد تبریز 2018 فرصت بسیار مغتنمی است که می‌تواند آثار و تبعات خوب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

میرسلیم در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحریم‌های جدید آمریکا نیز گفت: این اشتباه بزرگی است که دولت و مجلس آمریکا مرتکب شده‌اند، علی‌رغم اینکه تحریم‌ها برای ما مشکل‌ساز می‌شود این مسئله مشکلات زیادی برای خود آمریکا ایجاد می‌کند. ما علاقه‌مند هستیم با تمام کشورهایی که به رسمیت می‌شناسیم با صلح و صمیمیت زندگی کنیم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم اسرائیل را که تا این اندازه ظلم کرده و مردم را آواره کرده است به رسمیت بشناسیم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز داشت: اینکه آمریکا فکر می‌کند که تشدید تحریم‌ها می‌تواند ما را به‌زانو درآورد اشتباه کرده است. این‌ها فکر نمی‌کنند که ما تا چه اندازه مصیبت‌های بزرگ‌تری را در جنگ تحمیلی و تحریم‌های قبلی پشت سر گذاشته‌ و موفق هم شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در تحریم‌های جدید باز هم شکست خواهند خورد تصریح کرد: انگار عقل و درایت در تصمیم‌گیری‌های حال حاضر آمریکا حاکم نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار