کد خبر: ۴۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 28 July 2017
به گزارش «تابناک یزد» استاندار یزد با اشاره به ضرورت ترویج ورزش در جامعه گفت: شاخص‌های ورزش محلات در یزد تدوین شود.

 سیدمحمد میرمحمدی در آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی استان یزد با اشاره به اینکه ورزش نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد اظهار داشت: لازم است زمینه‌ای فراهم شود که ورزش در جامعه بیشتر کرد داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مواردی که باید در ارتباط با ورزش در جامعه به آن توجه شود، توسعه ورزش در محلات مختلف و بین تمام اقشار جامعه است.

استاندار یزد با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های المپیادهای محلات نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد، گفت: شایسته است که محلات مختلف استان در کارهای خوب از جمله ورزش با یکدیگر به رقابت پرداخته و سعی کنند در این زمینه‌ها در تمام استان شاخص باشند.

میرمحمدی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد باید شاخص‌هایی در ارتباط با ورزش و فرهنگ تدوین کند و رقابت‌های محلات در استان یزد را بر اساس این شاخص‌ها ارزیابی نماید.

وی ادامه داد: در صورتی که این شاخص‌ها در استان یزد تدوین شود و در اختیار محلات قرار گیرد، هر محله سعی می‌کند زمینه‌های افزایش شاخص‌های تدوین شده را در بین مردم خود افزایش دهد و به این ترتیب زمینه ترویج ورزش در جامعه به صورت کامل فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار