کد خبر: ۴۶۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 27 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛رییس ستاد روحانی در استان یزد با اشاره به ضرورت اتحاد و همبستگی به منظور همراهی دولت برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای، گفت: گفتمان عدالت اجتماعی باید در مدیریت استان و کشور حاکم شود.

 «محمدعلی سفید» در مراسم تجلیل از فعالین انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه یزد، با بیان این‌که وحدت و اتحاد مهمترین عامل پیروزی ستاد حسن روحانی در انتخابات 96 بوده است، اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی، علمی و اجرایی همسو یکی از ضرورت‌های اجرایی در انتخابات است.

وی حضور اقلیت‌های دینی و قومی را از جمله ویژگی‌های انتخابات امسال دانست و بیان کرد: این که قومیت‌های مختلف علی‌رغم محرومیت‌های شدید با اکثریت آراء از روحانی حمایت کردند، پیامی مهم و ارزشمند است.

رییس ستاد روحانی در استان یزد در ادامه حضور فعالانه احزاب مختلف را از دیگر ویژگی‌های انتخابات 96 عنوان کرد و افزود: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یکی از منسجم‌ترین و فعال‌ترین احزاب فعال در استان یزد است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بحث کابینه و انتخاب مسئولان استانی را از دیگر مسائل حساس و کلیدی دانست و گفت: ما نباید با دامن زدن به شایعات فضا را برای تعیین مدیران استانی و کلان کشوری ملتهب کنیم.

این منتخب شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که استفاده از ظرفیت های علمی و اجرایی برای  رسیدن به توسعه عالی لازم است، تصریح کرد: ما باید گفتمان عدالت اجتماعی که از دیرباز تاکنون متعلق به جناح اصلاح طلب است را ترویج و بر مدیریت کلان، میانه و جزء حاکم سازیم.

وی در پایان تلاش برای اتحاد و همبستگی بیش از پیش را یکی از مهمترین رسالت احزاب سیاسی و گروه ‎ های فعال اجتماعی مطرح کرد و ادامه داد: طیف‌های مختلف سیاسی باید با همان اتحاد و همبستگی قبلی خود دولت را برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای همراهی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار