کد خبر: ۴۶۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 27 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد گفت: پس از انتشار خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در میبد با توجه به حساسیت موضوع مراتب بررسی دقیق و شناسایی عوامل در دستور کار قرار گرفت .

 «حمیدرضا جعفری» با اعلام این خبر افزود: شناسایی زود هنگام قاتل کم سن و سال این قتل با حمایت مجموعه قضایی و هوشیاری و دقت نظر پلیس آگاهی شهرستان انجام گرفت و از یک حاشیه مخل نظم امنیت در شهرستان پیشگیری کرد .

وی اظهار كرد: گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انجام قتل از سوی اتباع افغان تا سرحد ایجاد یک حاشیه و جنجال اجتماعی در شهر پیش رفت .

این مقام قضایی، عدم استفاده صحیح از فضای مجازی و کم‌کاری نهاد‌های متولی فرهنگی در جامعه را دلیل این اتقاقات دردناک در جامعه ذکر و بيان کرد: انتشار فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی و آثار سوء آن ریشه بسیاری از جرایم به ویژه قتل اخیر میبد بود و مشکلات فرهنگی و کم کاری دستگاهها متولی در این خصوص نیز بی‌تاثیر نبوده است .

جعفري سن قانونی قاتل را زیر 15 سال اعلام و خاطرنشان كرد: این که یک نوجوان کم سن و سال را به دلایل مختلف به قتل وادار می‌کند، نکات و مسائل بسیاری دارد که باید توسط متخصصان علوم اجتماعی و روانشناسی مورد واکاوی قرار گیرد .

دادستان عمومی و انقلاب میبد اظهار کرد: در این قتل یک خانم مسن 91 ساله جان خود را از دست داده و یک نوجوان کم سن سال نیز آینده خود را تباه کرده است اما باید برای پیشگیری از چنین حوادثی و جلوگیری از تکرار آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار