کد خبر: ۴۶۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 26 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دیروز با دستگیری 113 سارق در تهران، اعضای باند 4 نفره‌ای هم که در غرب تهران، طلا، پول و ارز از خانه‌ها سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند و به دام افتادند.
 
  خبرنگار ایران با سردسته این باند گفت‌و‌گویی انجام داده است که می‌خوانید:

خودت را معرفی کن؟ رضا 36 ساله هستم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟ سرقت از خانه صاحبکار سابقم. البته باورکنید مجبور به سرقت شدم. چراکه من مقیم و ساکن آلمان هستم. مدتی قبل همسرم به بیماری ریوی مبتلا شد و برای درمانش باید هزینه سنگینی می‌پرداختم. اما به خاطرمشکلات مالی و برای تهیه پول 9 ماه قبل به تهران آمدم تا اینکه دزد شدم.

همدستانت را می‌شناختی؟ نه. با این سه نفر در قهوه خانه آشنا شدم و وقتی فهمیدند مشکل دارم قبول کردند در ازای دریافت پول با من همکاری کنند.

چرا خانه صاحبکار قبلی را انتخاب کردی؟ چند سالی در آنجا سرایدار بودم. می‌دانستم مرد میانسال پول زیادی دارد. وقتی مطمئن شدم او نزول‌خور است، به فکرم رسید از خانه‌اش در سعادت آباد سرقت کنم. مجبور بودم برای نـــــــجات همسرم هر کاری بکنم.

 پس چرا از کسی کمک نگرفتی؟  برای دریافت کمک و وام به مراکز و بانک‌های زیادی رفتم اما به نتیجه‌ای نرسیدم. باورکنید پشیمان هستم اما مجبور به  دزدی بودم. زنم روی تخت بیمارستان در آلمان است و برای درمانش باید پول فراهم می‌کردم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار