کد خبر: ۴۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 23 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مسئول کارگاه نوآوری دانشگاه یزد گفت: هدف از ایجاد این مرکز حمایت از افراد خلاق و نوآور صاحب ایده و طرح است تا قبل از اینکه کسب و کاری ایجاد و شرکتی به ثبت برسانند طرح‌های خود را نمونه سازی اولیه کنند.

سیدامین درخشان افزود: در حال حاضر کارهای مقدماتی کارگاه در محل پردیس فناوری دانشگاه انجام شده و آزمایشگاه‌ها و کارگاه ها تجهیز شده است و طبق آیین‌نامه‌ای مشخص طرح‌ها پذیرش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی این کارگاه دانشجویان هستند خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی نیز به عنوان ارائه کنندگان طرح و صاحبان و مالکان ایده می‌توانند در کنار دانشجویان طرح‌های خود را ارائه کنند.

وی یادآور شد: این کارگاه طرح‌هایی را حمایت می‌کند که محصول محور باشدو مهمترین خدمتی که این مرکز ارائه می‌دهد بحث حمایت مالی است که این حمایت مالی بلاعوض تا سقف شش میلیون تومان است که برای خرید تجهیزات،‌المان‌ها و ساخت دستگاه است.

وی مشاوره تخصصی، آموزش های تخصصی و مهارتی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی،اطلاع رسانی رویدادها، استفاده از امکانات شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی را از دیگر حمایت‌ها و خدمات این کارگاه عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار