کد خبر: ۴۶۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 23 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به اهمیت بحث نظارت و بازرسی،‌گفت:‌ بحث امنیت گردشگران خارجی از جمله مهمترین ضرورت‌های نظارتی در استان یزد است.

«فاطمه دانش یزدی» در مراسم استقرار هیئت بازرسی در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، اظهار کرد: میراث فرهنگی از جمله دستگاه‌‍‌های نظارتی استان یزد است که نقش مهمی در حراست از بافت و ابنیه تاریخی ایفا می‌کند.

وی با بیان این که تمام ساخت و سازهای قانونی بافت تاریخی با نظارت میراث فرهنگی انجام می‌شود، افزود: با اشاره به روند رو به رشد حضور گردشگران خارجی در استان یزد بحث نظارت و بازرسی بیش از پیش در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده در حوزه سرمایه گذاری و زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه صنعت گردشگری نیاز مبرم به نظارت دقیق و مستمر است.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری‌های متعدد، کلان و صحیح، در حوزه میراث فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مستلزم تدوین برنامه‌های دقیق نظارتی و بازرسی است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به نقش نظارت در روند ارتقای کیفی و کمی حراست از بافت تاریخی یزد، گفت: بحث امنیت گردشگران خارجی از دیگر ضرورت‌های نظارتی در این اداره کل است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار