کد خبر: ۴۶۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 23 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دوره مقدماتی آموزش طراحی ویژه ترم تابستان در حوزه هنری یزد برگزار شده است.«محمدحسن فیاض» با بیان این که آموزش طراحی از جمله برنامه‌های آموزشی این مرکز در سال‌جاری است، اظهار کرد: در این دوره هنرجویان زیر نظر خانم دهقان پور کارشناس گرافیک و مدرس نقاشی، به صورت تئوری و عملی تکنیک‌ها و مهارت‌های هنر طراحی را فرا می‌گیرند .

وی افزود: این دوره به صورت کارگاهی و با هدف آموزش هنرجویان و علاقه‌مندان به طراحی و ارتقای توانایی هنرمندان جوان برگزار می‌شود .

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد گفت: در دوره مقدماتی هنرجویان در 10 جلسه با مبانی و رمز و رازهای طراحی، طراحی خطوط محیطی، ساده سازی اشکال جهت دستیابی به مدل مناسب، فوکوس، تقارن، تناسب، مقیاس، اندازه‌گیری، نور و سایه آشنا می‌شوند و در کنار آن به انجام کارهای حسی و طراحی می‌پردازند .

فیاض تصریح کرد: در دوره‌های تکمیلی و پیشرفته نیز هنرجویان ضمن آشنایی بیشتر با ابزار مورد استفاده در این هنر، طراحی چهره و فیگور را هم یاد می‌گیرند .

گفتنی است؛ این کارگاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت 10 تا 12 صبح در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار