کد خبر: ۴۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛همزمان با هفته بهزیستی، بنیاد فرزانگان شهرستان مهریز با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی استان یزد امام جمعه مهریز افتتاح شد.

 مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: بنیاد فرزانگان برنامه ریزی در حوزه سالمندان شهرستان، ارائه خدمات توانبخشی، آموزشی و مراقبتی سالمندان را در دستور کار خواهد داشت.

جلیل عفتی بیان کرد: راه اندازی بنیاد فرزندان توسط سالمندان شهرستان مهریز باعث می شود سالمندان در حوزه مسائل و وظایف حوزه سالمندی نقش داشته و اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه گذراندن بدون بحران دوران سالمندی نیاز به برنامه ریزی دارد، اظهار داشت: هر کدام از دوران زندگی خصوصیات خاص خود را دارد و نباید احساس کنیم سالمندی دوران رکود و انزوا است زیرا با داشتن احساس تنهایی و روحیه ناامیدی سلامت جسمی  نیز با شدت بیشتری به خطر می افتد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره وجود مراکز سالمندی در شهرستان مهریز عنوان کرد: در مهریز انواع خدمات سالمندی در قالب مراکز روزانه و شبانه روزی به سالمندان ارائه می شود و امیدواریم این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه سالمندی استان مطرح شود.

وی، راه‌اندازی بنیاد فرزانگان شهرستان مهریز را نیز گامی موثر در راستای منزلت و اکرام سالمندان دانست و افزود: به طور قطع راه‌اندازی این مرکز، ارائه خدمات به سالمندان را تکمیل می کند.

از ۲۴ تا سی ام تیرماه هر سال با عنوان هفته بهزیستی تعیین و نامگذاری شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار