کد خبر: ۴۶۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سرپرست جدید دانشگاه آزاد گفت:ما باید برنامه ریزی کنیم تا جرات علمی به توان علمی اضافه شود و استادان و دانشجویان باید نوآوری داشته باشند.

فرهاد رهبر سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: من از حسن اعتماد اعضای هیات امنای این دانشگاه که این مسئولیت خطیر را به بنده دادند تشکر می کنم وبدون همدلی، تشریک مساعی و هم فکری با اعضای هیئت امنا و هیات علمی اعم از آن کسانی که الآن مسئولیت دارند یا  اکنون مسئولیت ندارند نمی‌توان به اهداف دست یافت.

وی عنوان کرد:از نظرات 6 میلیون فارغ التحصیل این دانشگاه و 1.5 میلیون دانشجو و کادر اعضای هیات علمی ، کارکنان ، دانشجویان استفاده می کنم.

رهبر ادامه داد: دانشگاه آزاد بعد از 30 سال قدمت در ایجاد و کادر سازی برای اداره امور کشور نقش آفرین است و امروزه در درون دانشگاه آزاد افرادی در حال فعالیت هستند که توانسته اند کمک های بزرگی در جهت اداره دانشگاه آزاد کنند.

وی با بیان اینکه رهبری معظم تاکیدی فراوانی بر علم و فناوری دارند ، افزود: علم و فناوری سبب رشد و پیشرفت هر کشوری است و این پیشرفت به معنای تقلید نیست و با توسعه علم بسیاری از مشکلات معیشتی مردم نیز برطرف می شود.

رهبر عنوان کرد: باید در دانشگاه علم به ثروت تبدیل شود و برای انجام این کار باید نوآوری داشته باشیم و بر اساس فرمایش رهبری معظم کشورمان نیازمند قدرت علمی و جرات است که پس از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم و قدرت علمی حرف اول را می زنیم و رتبه های خوبی را در دنیا کسب کرده ایم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی یاد آور شد: ما باید برای  استادان ، پژوهشگران و حتی دانشجویان برنامه ریزی کنیم تا جرات علمی به توان علمی اضافه شود و به نظرم نوآوری مخصوص استادان نیست بلکه دانشجویان این دانشگاه نیز باید نوآوری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار