کد خبر: ۴۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 16 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت کمیته ۱۵ نفره این فراکسیون برای تعامل با دولت در مورد کابینه دوازدهم گفت که با اعلام نهایی گزینه‌های پیشنهادی کابینه نظر این فراکسیون در این زمینه اعلام خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون ۱۵ نفره نمایندگان ولایی دیروز تشکیل جلسه داد و این جلسات این هفته هم در رابطه با نحوه انتخاب وزرا، تعامل با دولت در این زمینه،‌ معرفی‌ آنها، بررسی صلاحیت‌هایشان و مدیریت مخالفین و موافقین و رأی نمایندگان در صحن علنی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: فراکسیون نمایندگان ولایی در تمام مراحل سعی می‌کند تشکیل یک دولت کارآمد و ارزشی را دنبال کند و بر اساس این ملاک و معیار جلو خواهیم رفت. البته تاکنون گزینه‌های پیشنهادی در حد شایعه مطرح هستند و وقتی قطعی شوند جمع‌بندی فراکسیون در این زمینه انجام و نظر نهایی اعلام خواهد شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه خط قرمز این فراکسیون در مورد وزرای کابینه دوازدهم کارآمدی و حرکت در چارچوب نظام است،‌ خاطرنشان کرد: اگر وزیر پیشنهادی یک انسان مومن، متدین و بدون حاشیه اصلاح‌طلب باشد ما او را به فردی که معلوم نیست چه خط و ربطی دارد ترجیح می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار