فرماندار اردکان گفت: بحث ایمنی و حمل و نقل جاده ها مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۴۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 16 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛هادی مقیمی  در نشستی با مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد افزود: از مهمترین طرح هایی که در این شهرستان مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفته ورودی اردکان در محدوده روستای ترک اباد است.
وی اضافه کرد: در بازدید میدانی که صورت گرفت این موضوع به تصویب رسید و به زودی با بستن قرار داد با پیمانکار از طرف اداره حمل و نقل و تامین اعتبار از سوی اداره کل راهداری حمل و نقل و همچنین فرماندار شهرستان این پروژه اجرا خواهد شد .
مقیمی گفت: این پروژه نقش موثری در تسهیل و رفت و امد روستای ترک آباد و همچنین زیباتر شدن ورودی شهرستان اردکان خواهد داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد نیز گفت: تصمیمات بسیار خوبی در خصوص بحث خدمات اتوبوس و حمل و نقل گرفته شده است که در یک ماه آینده تا بتوانیم برندهای معتبر در شهرستان اردکان مستقر کنیم .
محسن صادقیان گفت: در بحث مسافر ، به مردم اردکان خدمات بسیار خوبی ارائه می شود و در خصوص مسائل راه ، پروژه های تبصره 55و پروژه های راه روستایی و مسائل و مشکلات با حضور فرماندار بررسی شد و تا ماه های آینده امیدواریم بتوانیم پروژه های خوبی را در شهرستان اردکان به بهره برداری برسانیم .
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار