معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: امسال 13 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بافقی زیر پوشش این نهاد در شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۶۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 16 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛امیر زین العابدین قمی اظهار داشت: در سال جاری تعداد 100 نفر از مددجویان متقاضی تسهیلات اشتغال از این شهرستان به کمیته امداد استان معرفی شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام یزد، بافق را حائز رتبه دوم ایجاد اشتغال استان یزد خواند و گفت: این موفقیت با جذب ٦٨ درصدی اعتبارات ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد حاصل شد.
وی تصریح کرد: بیشترین حجم تسهیلات اعطایی در زمینه طرح های مشاغل خرد خانگی‌، خویش فرمایی، کشاورزی و دامپروری، خدماتی و صنفی و صنعتی است.
قمی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال مدد جویان تحت حمایت در نظر گرفته شد است خاطر نشان کرد: رقم 13 میلیارد ریال از اعتبارات سالجاری برای اعطای تسهیلات در زمینه اشتغال مدد جویان بافقی است.
در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از مدیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق که همکاری خوبی با کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان داشته اند قدردانی شد.
سه هزار و 253 نفر در قالب یک هزار و 650 خانوار از حمایت های کمیته امداد شهرستان بافق در قالب تک خدمتی، چند خدمتی و تمام خدمتی بهره می گیرند.
تاکنون یکهزار و 500 طرح خودکفایی در شهرستان بافق اجرا شده که از این تعداد 800 طرح برای فرزندان مددجو و افرادی که در مرز مددجویی هستند و بقیه طرح ها هم مربوط به مددجویان مورد حمایت است که اکنون بابت هر طرح تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی بدون بهره پرداخت می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار