متاسفانه در حال حاضر اتباع بیگانه در تمام صنوف یزد فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۵۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 06 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛رییس اتاق اصناف یزد با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر اتباع بیگانه در تمام صنوف یزد فعالیت دارند، گفت: لازم است که فعالیت این اتباع در یزد محدود شود.

 «محمدمهدی باغستانی» در دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان، اعضای هیئت رئیسه بسیج اصناف و مدیران اتاق اصناف یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در ارتباط مد نظر بازاریان بحث مالیات است.

وی افزود: الان با توجه به رکود و تورمی که در بازار وجود دارد، بازاریان درآمد زیادی ندارند ولی متاسفانه هر سال چند درصد به مالیات افزوده می‌شود.

رییس اتاق اصناف استان یزد خاطرنشان کرد: وضعیت مالیات نباید به گونه‌ای باشد که برای مردم و بازاریان مشکل ایجاد و آنها را در زمینه درآمد بیش از این محدود کنند.

باغستانی به حضور اتباع بیگانه در یزد اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه روز به روز به تعداد اتباع خارجی که در بازار هم فعالیت دارند افزوده می‌شود و این موضوع به مشکلی برای صنوف تبدیل شده است.

وی با تاکید بر این که اتباع بیگانه به تمام اتحادیه صنفی یزد ورود پیدا کردند، خاطرنشان کرد: حضور اتباع بیگانه در مشاغل مشخص و خاصی طبق قانون امکان پذیر است ولی متاسفانه اتباع افغانی در تمام صنوف در حال فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: لازم است که پیگیری‌های لازم صورت گیرد که حداقل نسبت به تعداد حضور آنها و فعالیتشان در صنوف مختلف کنترل شود و نتوانند در این صنوف حضور داشته باشند.

باغستانی با بیان اینکه 80 درصد ضایعاتی‌های یزد در دست اتباع بیگانه است، تصریح کرد: برخی از صنوف از جمله ضایعاتی‌ها، میوه و تره‌بار و موارد دیگر که به صورت عمده فعالیت می‌کنند درآمد سرشاری دارند و متاسفانه حضور اتباع بیگانه در این صنوف بسیار زیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار