نماینده یزد و اشکذر:
تصمیم مجمع نمایندگان استان در مورد انتخاب استاندار یزد ملاک عمل خواهد بود که به استحضار مردم استان یزد و مسئولین اجرایی می‌رسد.
کد خبر: ۴۵۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 04 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخاب استاندار بعد از معرفی وزیر کشور انجام می‌شود،‌ گفت:‌ تصمیم مجمع نمایندگان استان در مورد انتخاب استاندار یزد ملاک عمل خواهد بود.

 «سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در جلسه مجمع نمایندگان استان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال اول فعالیت این دوره نمایندگان استان، اظهار کرد:‌ ایجاد هماهنگی لازم بین نمایندگان استان با دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و همچنین توجیه مدیران استانی در راستای اهداف کلان استان از جمله دستاوردهای اقدامات انجام شده در سال اول فعالیت مجمع نمایندگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به این‌که انتخاب استاندار یزد توسط وزیر کشور انجام می‌شود،‌افزود: هنوز وزیر کشور دولت دوازدهم تعیین نشده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: تا مشخص شدن وزیر کشور در دولت دوازدهم و درخواست ایشان و همچنین ضرورت تداوم فعالیت مدیران اجرایی و مدیران ارشد استانداری، مجمع نمایندگان از هرگونه گمانه زنی خودداری می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه تأکید کرد: تصمیم مجمع نمایندگان استان در مورد انتخاب استاندار یزد ملاک عمل خواهد بود که به استحضار مردم استان یزد و مسئولین اجرایی می‌رسد.

موسوی بیوکی در پایان با اشاره به ضرورت انجام هماهنگی های لازم با مجمع نمایندگان در مورد انتخاب استاندار یزد، تصریح کرد: بحث و تبادل نظر در مورد شاخصه‌های استاندار و مدیران ارشد استانداری از جمله موارد در دستور کار نمایندگان استان است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
تصمیم مجمع نمایندگان یا آقای دکتر تابش کدامیک؟؟؟؟؟؟
سه نماینده دیگر یزد زور الکی نزنید
استاندار ارکانی هست و غلام حلقه بگوش اقای تابش
درست مثل این استادار فعلی
شک نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار