محمد رضا علمدار يزدي ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان يزد به مناسبت 10 تیرماه ، روز ملی صنعت و معدن ، در پیامی این روز را به جامعه بزرگ صنعت و معدن استان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 01 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ در این پیام آمده است؛

 روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان يزد، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم. عرصه ای که تلاشهای تحسین برانگیز غیورمردان پولادین ، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش میرود.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.

روز صنعت و معدن زمانی است تا ضمن ارج نهادن به تلاشهای بی  وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه، مسیر خویش را با تأسی از سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید برای کسب جایگاه نخست در کشور و پیشگامی در تحولات شتابنده بین المللی هموار کنیم و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی ، تولید- اشتغال" نامگذاری شده است ، به همه ، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه که در جهت تحقق شعار سال و اهداف اقتصاد مقاومتی و در راستای رونق تولید و اشتغال تلاش می کنند تبریک میگویم. و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر می نمايم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار