نمایش چندین اسلاید با نامی متفاوت در طول برگزاری کنفرانس گوگل گمانه زنی برای نام جدید گوگل را قوت بخشید.
کد خبر: ۴۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 26 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ انتظار می رفت گوگل برای اندروید O که هشتمین نسخه این سیستم عامل محبوب است نام OREA را برای همراهی با طرفداران کوکی ها برگزیند اما اخبار منتشر شده در این حوزه نشان می دهد امکان دارد این نام گذاری با تغییراتی مواجه باشد که البته پیش بینی می شود طرفداران OREA خیلی با این تغییرات موافق نباشند.

پیش بینی ها نشان می داد اندروید همانند شرایط نامگذاری برای نسخه 4.4  که KitKat نام داشت نامی برای نسخه O انتخاب کند اما گویا این اتفاق نخواهد افتاد.

با بررسی منابع خبری پیرامون اندروید چندین بار به نام "oc-dev" اشاره شده است که OC در آن می تواند مخفف کلمه "cookie of oatmeal" باشد، البته از این نام در چندین اسلاید در کنفرانس گوگل استفاده شده است.

برخی کارشناسان گفته است انتظار می رود اندروید نسخه هشت گوگل دارای قابلیت هایی همچون محدودیت در فعالیت پس زمینه برای کاهش مصرف باتری، ویژگی تصویر در تصویر، نمایش اعلان ها به ترتیب اولویت، بهبود صفحه کلید و چند ویژگی دیگر باشد.

اگر شما یکی از کاربران اندرویدی بودید که امیدوار است اندروید O نام Oreo را داشته باشد، باید بگوییم ممکن است در اثر عدم توافق گوگل و Nabisco نام Oatmeal برای نسخه هشت سیستم عامل محبوب گوگل برگزیده شود.
 
 
باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار