کد خبر: ۴۴۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 25 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»، منصور حقیقت پور با بیان اینکه دولت باید برنامه داشته باشد،‌ تصریح کرد: اگر دولت برای 4 سال آینده به طور مثال برنامه اقتصادی دارد،‌ باید یک تیم هماهنگ اقتصادی را بر سرکار بگذارد که یک سناریو را با هم تمرین کرده باشند و آن را در دولت اجرا کنند؛‌ اینگونه نباشد که سه وزیر برای یک موضوع به جان هم بیافتند! مسائلی که باید در اتاق فکرها گفته شود و در دولت اجرا شود را نباید در کف خیابان‌ها در مورد آن بحث شود.
وی ادامه داد: دولت باید یک تئوری اقتصادی داشته باشد و تیم هماهنگ او هم این تئوری را مطابق برنامه پیاده کند. باید اعلام کنند که با دلار،‌تولید،اشتغال ،تورم و واردات و صادارت قرار است چه کار کنند!
نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با اشاره به اینکه دولت باید از سایر جناح‌های سیاسی در کابینه استفاده کند،‌ گفت:‌ چه اشکالی دارد اگر دولت از افرادی با سلیقه متفاوت سیاسی در کابینه خود استفاده کند؟ واقعا در میان اصولگرایان که 10_15 سال این مملکت را اداره کرده اند،‌4 وزیر پیدا نمی‌شود که در این مقطع مفید واقع شوند؟ معتقدم باید فارغ از مسائل و علایق سیاسی،‌از افراد مدیر و توانمند در کابینه دوازدهم استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار