مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد از برگزاری نخستین دوره تابستانی «آشنایی با مهارت‌های قرآنی و کاربردی» در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 25 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت الاسلام مسلم لاله زاری، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد از برگزاری نخستین دوره تابستانی آشنایی با مهارت های قرآنی و کاربردی، ویژه دانش آموزان دختر و پسر تمام سنین در استان یزد خبر داد.
وی با بیان اینکه دفتر قرآن و عترت مدیریت حوزه علمیه یزد برآن شده تا با اجرای برنامه های مختلف در زمینه های قرآنی و کاربردی، اوقات فراغت فرزندان طلاب و روحانیون را به نحوی مناسب پرکند، از این روز با هماهنگی آموزش و پرورش استان، دارالقرآن امام موسی کاظم(ع) به عنوان محل برگزاری دوره انتخاب شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد به برخی از سرفصل های آموزشی این دوره تابستانه اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت زیبا خوانی و نماز و قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم همراه با آشنایی با مفاهیم ، مهارت زندکی ، سواد رسانه ای، خوشنویسی و هنرهای ویژه بانوان از برنامه های اصلی این دوره تابستانه است.
حجت الاسلام لاله زاری مهلت ثبت نام در این دوره تا ۸ تیرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: تاریخ شروع دوره از ۱۰ تیرماه است و تا پایان مردادماه نیز در مرکز دارالقرآن امام موسی کاظم (ع)در یزد ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: افراد علاقمند می توانند جهت ثبت نام به مرکز دارالقرآن امام موسی کاظم(ع)واقع در خیابان شهید رجایی، حدفاصل چهارراه ایرانشهر و سه راه شحنه، کوچه امام موسی کاظم (ع)مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار