رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خواستار شد:
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از بی بصیرتی و بی اخلاقی عده ای که در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور شعارهای توهین آمیز سر دادند خواستار شناسایی این افراد و برخورد قانونی با آن ها شد.
کد خبر: ۴۴۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 24 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»نماینده یزد و اشکذر طی پیامی نوشت عده ای از بی بصیرتان که معنای آتش به اختیار را نمی فهمند با بداخلاقی و توهین به رئیس جمهور دشمن را شاد کرده و دل همه مسئولان نظام را به درد آوردند . 
متن پیام موسوی بیوکی بدین شرح است:
 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،روز قدس،روزمتعلق به امام خمینی،روزاعلام سیاست خارجی توسط مردم،روز حضور مردم برای اعلام وحدت،روزنمایش مردمی برای مبارزه با استکبار، روز اعلام حمایت مردمی ازمدافعین حرم،روز اعلام تشکر مردم ازسپاهیان اسلام که باشلیک موشک به پایگاه تروریسم امنیت مردم ونظام رابرقرارمینمایند،روز راهپیمایی روزه داران بدعوت امام خمینی ورهبرمعظم انقلاب برای حضور درحفظ نظام ومبارزه با رژیم اشغالگر قدس و اربابانش، و روز حرکت دسته جمعی بسوی پایگاهای نمازجمعه،که درسراسرکشور چه باشکوه برگزارگردید .همه قدردان این حضور مردمی هستیم.اماعده ای ازبی بصیرتان که معنای اتش به اختیار رانمی فهمند دراین روز بزرگ بداخلاقی کرده وبه دوم شخص جمهوری اسلامی که یکماه قبل ٢٤میلیون نفر اورابرای ریاست جمهوری انتخاب نمودند اهانت کرده ودشمن راشادنمودند وودل همه مسئولین نظام رابدرد آوردند.
چراباید چنین شود.آن ها چگونه به خود جرات می دهند که چنین برخلاف مصلحت نظام حرکت کنند.چرا اجازه دهیم این اقدامات تکرار شود؟
خواسته مردم شناسائی ومعرفی وبرخورد قانونی بااین افراد است تادیگرشاهد چنین حرکتی نباشیم.والبته حضور همواره مردم تضمین تحقق خواسته شان میباشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
متاسفم برای نمایندگان استان یزد که اکثرشون به جای خدمتگذاری به مردم شدند خدمتگذار دولت... از ماست که بر ماست...
کارگرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
آقای موسوی ؛ماهم اقدام انجام شده بر علیه رئیس جمهور را نمی پسندیم ، ولی یک قاعده کلی میگوید جواب«های»، «هوی» است،پس جواب تند رویها وبی تدبیریهای و خشونتهای روحانی در سخنرایها و حمله به ارزشهای نظام، و تهمت ناروا و ناجوان مردانه به نهادهای انقلاب، صبر را از مردم انقلابی وشهیدداده برده؛ در نتیجه آنها هم هر جا به او برسند ساکت نخواهند ماند، بهتر است دولت تدبیر درس اخلاق را یکبار دیگر خود بازخوانی کند،آنگاه از مردم چنین انتظاری را داشته باشد؛ به قول مقام عظمای ولایت ؛ برد هم ظرفیت میخواهد!!! و باخت هم تحمل. ما 4سال بی تدبیری برجام بی فرجام و.... و خشونت وتوهین دولت به مخالفان را تحمل کردیم ، رای حرام را تحمل میکنیم ولی خط قرمزی هم داریم که در رعایت آن آتش به اختیار عمل خواهیم کردمحکم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
یک کلام از مادر عروس
اقای موسوی هم به حرف اومد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار