در دهمین جشن گلریزان در استان یزد خیران ابرکوهی شب گذشته با کمک سه میلیارد و160میلیون ریال رتبه اول کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراستان را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۴۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 24 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان یزد با اعلام این مطلب و قدردانی ازنیکوکاران ابرکوهی گفت: کمک های خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کانون خانوادها را مستحکم می کند.
احمد بهمنی گفت: مردم شهرستان ابرکوه با اهداء مبلغ 316 میلیون تومان رتبه نخست را در کمک رسانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراستان به خود اختصاص دادند.
وی گفت: هم اکنون برای آزادی 163 محکوم جرایم غیرعمد در استان 250 میلیارد ریال نیاز و تاکنون خیران استان یزد با پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال در جشن گلریزان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کرده اند .
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و قدردانی از مشارکت مردم و خیران در آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: احسان به گرفتاران سنت حسنه اولیای الهی است و اهل بیت (ع) بینوایان را حتی در طعام برخود مقدم می دانستند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد نیز بابیان اینکه زندانیان جرایم غیر عمد بدهکارند و بزهکار نیستد اظهارکرد: خیران باید برای کمک به نیازمندان در بحث جرایم غیرعمد همت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار