کد خبر: ۴۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 23 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در روز جهانی قدس در حقیقت حمایت از مدافعان حرم است، گفت: روز جهانی قدس بیان صریح و شفاف سیاست‌های خارجی ملت ایران است.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» روز قدس را جلوه بیرونی انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در این روز و در ماه مبارک رمضان به دنیا نشان می دهند که دارای روحیه ای استکبار ستیز و مدافعان حریم اهل بیت و مظلومان جهان هستند.

وی با بیان این که حراست از ارزش‌های اسلامی و دینی مهمترین رسالت مسلمانان در تمام نقاط جهان است، افزود: حضور پرشور در روز جهانی قدس بیان صریح و شفاف سیاست‌های خارجی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله‌های تروریستی اخیر به مجلس شورای اسلامی، گفت: این اقدامات موضع خصمانه و دشمنی آمریکا و اسرائیل علیه ایران و انقلاب اسلامی را برای تمام مردم دنیا روشن کرد.

موسوی تغییر پایگاه داعشی ها از سوریه به عراق را از دیگر نمادهای دشمنی این گروهک تروریستی با انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: ترقه بازی داعشی‌ها در ایران اهمیت حضور نیروهای مدافع حرم در خارج از مرزهای ایران اسلامی را بیش از پیش مشخص کرده است.

رییس مجمع نمانیدگان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ولایت مداری در راستای ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس مبارزه با ریشه تروریست در جهان است.

وی گفت: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهیپایی روز جهانی قدس اعلام حمایت ملت ایران از مدافعان حرم و نیروهای همیشه بیدار اسلامی در نقاط مختلف دنیا است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در مورد حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، افزود: این حمله مقتدارنه که دستور مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح انجام شده است، نماد اقتدار نظامی و دفاعی ایران است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار