به گزارش فارس، تصاویری از انهدام گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروی زمینی سپاه در منطقه قصرقند منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 20 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با  اشاره به عملیات چند روز اخیر در جنوب شرق کشور و منطقه قصرقند سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم تروریستی که از روز پنجشنبه در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم روز گذشته به طور کامل منهدم شد.


وی افزود: باقی‌مانده این تیم پس از تعقیب توسط تیم‌های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر دیروز در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند.

پاکپور تأکید کرد: در این عملیات 5 نفر از تروریست‌ها کشته شدند و کسی از آنها زنده نماند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پس از عملیات مقابله با آنها در روز پنج‌شنبه و کشته شدن 2 نفر از عناصر این تیم تروریستی، باقی‌مانده آنها به کوه‌ها متواری شده بودند که امروز پس از تعقیب و گریز در نزدیکی منطقه قصرقند به هلاکت رسیدند.

پاکپور با بیان اینکه هویت این تروریست‌ها هنوز مشخص نشده است، گفت: تروریست‌ها اعضای گروهک‌ تروریستی انصارالفرقان هستند و هویت آنها در حال بررسی است.

وی در پایان اعلام کرد که سپاه در این عملیات شهید و زخمی نداشته است.

برپایه این خبر روز پنجشنبه هفته گذشته یک تیم تروریستی تحت حمایت سازمان جاسوسی آل سعود قصد رخنه به عمق جغرافیای کشور برای ایجاد ناامنی و اقدامات تروریستی را داشتند که با دریافت اطلاعات و انجام عملیات شناسایی و اقدام بموقع رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات منطقه قصر قند سیستان و بلوچستان زمین گیر شدند.

در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به غنیمت گرفته که علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی 600 کیلوگرم مواد انفجاری، تعداد 15 بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات ضد تروریستی به دست رزمندگان اسلام افتاد.
 
 

 

 

 

 

 


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار