نماینده میبد و تفت گفت:جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که به صورت صادقانه و فارغ از اینکه آن تروریسم که گروه، قوم، مذهب یا کشوری متعلق باشد مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۴۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 20 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»کمال دهقانی طی گفتگویی افزود:جمهوری اسلامی ایران همانند کشورهای غربی با معیارهای دوگانه به تروریسم نگاه نکرده و تروریسم خوب و بد نمی‌شناسد

به گفته وی،عملیات سپاه پاسداران بسیار دقیق و با استفاده از جنگ افزارهای جدید در فاصله چند صد کیلومتری از کشورمان صورت گرفت که شاید چنین عملیاتی تنها از عهده چند کشور در دنیا بربیاید.
وی اظهار داشت:آنها با این پیام باید بدانند که ایران برای حفظ امنیت خود از سوی هر گروه و کشوری از تمام توانش استفاده خواهد کرد.
همچنین نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، با صدور پیامی ضمن تقدیر از واکنش مقتدرانه نظام توسط سپاه پاسداران؛ آنرا نشاندهنده عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم دانست.

متن پیام محمدرضا تابش بدین شرح است: واکنش مقتدرانه نظام، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران که با موشک های میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی داخل خاک ایران، مقر تروریست ها در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد، اقدامی ستودنی است که عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم و هر آنچه امنیت ایران عزیز را به خطر بیاندازد، نشان می دهد و پیام روشنی است به قدرت های پیدا و پنهان حامی تروریست ها و دنباله های حقیر و زبون منطقه ای آنها؛ که ناامن کردن جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار