دفع غیر اصولی فاضلاب عامل اصلی آلودگی آب های زیر زمینی است.
کد خبر: ۴۴۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 18 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفای استان یزد گفت : دفع غیر اصولی فاضلاب عامل اصلی آلودگی آب های زیر زمینی است.

 "محمد مهدی ثابتیان" اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب را در استان یزد یک ضرورت دانست و اظهار کرد: دفع فاضلاب از طریق چاه‌های جذبی و پوکه قنات باعث آلودگی محیط زیست و منابع آبی زیرزمینی خواهد شد.

ثابتیان از دستاوردهای مهم اجرای طرح‌های فاضلاب را ارتقای سطح بهداشت جامعه، استفاده مجدد از پساب حاصل از فاضلاب در کشاورزی و صنعت، جلوگیری از آلوده شدن منابع آب زیرزمینی، کاهش آلودگی هوا، گسترش فضای سبز و ... عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اردکان، اولین شهر کشور است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در مدت کوتاهی تمام شبکه جمع‌آوری فاضلاب در آن اجرا شده است، افزود: تاکنون در این شهرستان 325 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا و 14 هزار فقره انشعاب نیز نصب شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اتصال فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهر باید تحت نظارت اداره آبفای اردکان انجام شود در غیر این صورت شرکت آبفا هیچ مسئولیتی در باره مشکلات ناشی از آن بر عهده نخواهد داشت.

مدیر اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفا تاکید کرد: مشترکینی که برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری به آبفای اردکان مراجعه کنند از تسهیلات ویژه پرداخت به صورت اقساط بلند مدت بهره‌مند خواهند شد.

ثابتیان بیان کرد: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در دیگر شهرهای استان از جمله میبد، مهریز و... در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
من یک ملک دارم میسازم تو بلوار جعفرصادق
پروانه دارم و کانتور اب خریدم.
همین چند وقت کلی پول بابت کندن چاه دادم.
دوستان ... اگه راست میگید و دغدغه دارید تو همین شهر یزد فاضلاب رو همه جا اجرایی کنید یا الاقل از قبل پولش رو نگیرید ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار