استان یزد از هفدهم لغایت نوزدهم خردادماه میزبان 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان مطرح کشور در زمینه گردشگری خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 05 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد گفت: استان یزد از هفدهم لغایت نوزدهم خردادماه میزبان 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان مطرح کشور در زمینه گردشگری خواهد بود.
محمدرضا نصیری با اعلام این خبر افزود: اولین جشنواره تابستانی استان یزد با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان آغاز می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده جهت استفاده حداکثری از فصول Low Seasen یا فصولی که گردشگری خارجی کمتری در کشور حضور دارد، اقدام به برگزاری این جشنواره نموده ایم تا متناسب با ظرفیت شهرستان های استان و همچنین تعامل و همکاری با دیگر استان های کشور برنامه‌های خاص و قابل‌توجهی تدارک دیده شود.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه‌جانبه بتوانیم در ماه‌هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، بتوانیم با برگزاری تورهای داخلی از رونق بیشتری در صنعت گردشگری استان ایجاد شود.

نصیری اظهار داشت: مدیران و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان در استان یزد جهت آشنا شدن با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان یزد، به شهر ما سفر می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل عنوان کرد: بازدید از بافت تاریخی شهر یزد، مناطق ییلاقی شهرستان تفت و مهریز، مناطق کویری شهرستان های اردکان و بافق، بازدید از هتل‌های سنتی و مجموعه‌های در حال ساخت استان و نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و هتل‌داران استان ازجمله برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار