کد خبر: ۴۳۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 28 May 2017
به گزارش تابناک یزد،کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره تغییرات آب و هوایی استان در روزهای آینده،‌ از پیش بینی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک برای استان یزد خبر داد.

«سید عباس میرحسینی» در مورد وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده شهرستان بافق با بیشنه 43 درجه سانتی گراد گرمترین و نیر با کمینه 11 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین منطقه در استان یزد گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش بینی هوای گرم برای روزهای آینده استان، افزود: بیشنه شهر یزد از امروز شنبه ششم خردادماه به مدت سه روز بین 40 تا 42 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: برای‌ روز دوشنبه هشت خرداد ماه وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در یزد پیش‌بینی می‌شود.

میرحسینی در ادامه با بیان این که برای دمای امروز و فردا وزش باد نسبتاً شدید در استان پیش بینی شده است، تصریح کرد: از آواخر روز دوشنبه دمای هوای استان سردتر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به این که روزهای سه شنبه، نهم و چهارشنبه 10 خرداد ماه هوای استان خنک و جمعه12 خرداد ماه دمای هوای استان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: برای بعد از ظهر و شب امروز، افزایش ابر در آسمان استان پیش بینی می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار