رئیس هیات فوتبال استان یزد اسامی مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 28 May 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا افزود: تاکنون 17 مدرسه فوتبال و فوتسال در سطح استان نسبت به دریافت مجوز برای فعالیت در سالجاری اقدام کرده اند.
وی ادامه داد: از این تعداد مدارس دارای مجوز 15 مدرسه آن در رشته فوتبال و 2 مدرسه نیز در رشته فوتسال با تکمیل مدارک می توانند تا پایان امسال در استان فعالیت کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد اسامی این مدارس را شامل پویا میبد ، میثاق ، ستارگان ، آیندگان ، یاران اشکذر ، نودکویر ، 120 ، یزدلوله ، مهربد میبد ، میلاد صبای کویر ، استقامت نوین ، کاپیتان ، استیلا کویر یزد ، جام جم ، موعود ، امیران و پدیده نوین ذکر کرد.
دستا گفت: مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز زیرنظر هیات فوتبال استان و آکادمی فوتبال کشور بر اساس مقررات و نظارت عالیه وظایف خود را در جذب ، آموزش و ارائه آموزش و برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند.
وی افزود: خانواده ها باید از ثبت نام فرزندان خود در سطح استان در مدارس بدون مجوز خودداری کنند و برای اطلاع از وضعیت آخرین مدارس مجوز دار با تلفن 37227071 تماس بگیرند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مدارس فوتبال و فوتسال نقش مهمی در ارائه آموزش های لازم و ارتقای علمی و عملی فوتبال و فوتسال دارند و باید همواره در چارچوب مقررات فعالیت کنند.
دستا ابراز امیدواری کرد تا مدارس فوتبال و فوتسال بتوانند با شناسایی استعدادها و ارائه آموزش های درست و علمی زمینه ارتقای فوتبال استان را فراهم کنند.
استان یزد دارای 80 تیم در لیگ استانی و 20 تیم در لیگ های کشوری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار