نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای تسهیل در امر ازدواج جوانان و رسیدگی به نیارهای آنها به همکاری خیران و بهره گیری جدی از ظرفیت آنها نیاز مبرم است .
کد خبر: ۴۳۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 28 May 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از مسئولان فرهنگی یزد با بیان اینکه مسئله ازدواج از نیازهای مهم جوانان است افزود: برای تحقق ازدواج باید همه افراد و خیران در کنار مسئولان اقدام کنند.
وی ادامه داد: اگر مشکل ازدواج جوانان مرتفع شود قطعا جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های مختلف اجتماعی در جامعه گرفته می شود بنابراین باید به آن یک نگاه ویژه داشت.
امام جمعه یزد از مشکلاتی که موجب جلوگیری از ازدواج به موقع جوانان می شود را بحث مسکن ذکر کرد که به رغم کارهای خوبی که انجام گرفته کافی نیست و باید خیران همکاری کنند.
ناصری به سبک زندگی دینی اشاره کرد و گفت: همه باید بر اساس آموزه های دینی در تشکیل خانواده و زندگی خود فعالیت کنند چون دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شایسته است با فعالیت های فرهنگی مستمر و دقیق کاری کرد تا سن ازدواج در جامعه روز به کاهش یابد که اگر محقق شود بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.
ناصری گفت: از مسائلی که در ارتباط با بانوان وجود دارد ساعات کاری آنها است که ضرورت دارد حتما به چهار ساعت کاهش پیدا کند و بقیه روز را بتوانند به مدیریت زندگی خود بپردازند.
وی همچنین به فضای مجازی اشاره کرد که در وضعیت کنونی وقت بسیاری از اعضای خانواده را به خود می‌گیرد و آنها کمتر به دورهم‌نشینی و گفت‌و‌گو با دیگر اعضای خانواده می‌پردازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار