کد خبر: ۴۳۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 27 May 2017
به گزارش تابناک یزد،جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مسئولین موسسات قرآنی و فرهنگی با عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز دیدار کردند.
 
 
در ابتدای این نشست سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان حجه الاسلام برهان ، به  ارائه گزارش از وضعیت موسسات فرهنگی هنری، انجمن های هنری، موسسات قرانی و کانونهای مساجد شهرستان پرداخت.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به معرفی توانمندی ها و مشکلات موسسات و انجمن های خود پرداختند.
در پایان این جلسه حجه الاسلام  محی الدینی ضمن اشاره به سخنان  رهبرانقلاب گفت:  مسئله فرهنگ بسیار  ضروری است و اگر این مسئله حل شود تمام مسائل حل خواهد شد.
وی همچنین بر ایجاد روحیه نشاط در جامعه در چهارچوب ضوابط تاکید کرده و گفت: دفتر امام جمعه شهرستان آماده همکاری با  اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان می  باشد.
محی الدینی همچنین با تاکید بر نقش رسانه ها  در تربیت و رشد مخاطبان گفت: نقدهایی که در رسانه ها بیان می شود باید منصفانه بوده و در مقابل مسئولین نیز باید روحیه انتقاد پذیری داشته باشند تا جامعه سالمی را داشته باشیم.
امام جمعه شهرستان مهریز اظهار امیدواری کرد: در در سایه همبستگی و تعامل مردم شهرستان کارهای بزرگی در زمینه فرهنگ و هنر در این شهرستان انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار