کد خبر: ۴۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 27 May 2017
به گزارش تابناک یزد،نشست رابطبن خواهر کانون های مساجد استان یزد  با حضور زهرا بیگدلی، مسئول واحد خواهران کانون های مساجد کشور، علیرضا لاور، مدیر پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در محل سالن همایش های باقرالعلوم یزد برگزار شد.

 

علیرضا لاور، مدیر کل پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در این مراسم گفت: امروز ما در قبال خانواده ها در جامعه نیز مسئول هستیم که در این راستا نیز بایستی از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: دشمنان هر روز برای ما نقشه های متعددی را برنامه ریزی کرده اند ولی باید با شناخت دشمنان در مقابل هجمه های آنها ایستادگی کرد.

 

مدیر کل پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور بیان کرد: بیش از 50 درصد از مدیریت اقتصادی جامعه ما در حوزه زنان است که باید به خوبی در این راه راهبرد موثر داشته باشیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

 

حجت الاسلام محمد فخرالدین، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت احیای این دو فریضه در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منر در جامعه به عنوان شیوه ای از انبیا است و کسانی هم که در جامعه این دو فریضه را در جامعه دنبال می کنند به نحوی شیوه انبیا را دنبال می کنند.

 

وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در استان برنامه دارد تا در کشور طرح طلایه داران را پیاده کند و گروه های نه نفره را تشکیل دهد که بانوان نقش مهمی در جامعه دارند و نقش مساجد نیز بسیار پررنگ است.

 

در پایان این مراسم نیز از خواهران برتر و رابطین خواهر کانون های مساجد استان یزد تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار