کد خبر: ۴۲۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 24 May 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ضرورت توسعه خدمات درمانی بین اقشار مختلف جامعه، گفت: نخستین کارگاه php بیمارستان‌های ارتقا دهنده سلامت در یزد برگزار شد .
«محمدحسین زارع» با بیان این که بیمارستان‌های یزد در مسیر ارتقای سلامت هستند، اظهار کرد:‌ بیمارستان‌های ارتقا دهنده سلامت بیمارستان‌هایی هستند که علاوه بر خدمات درمانی، پیرامون پیشگیری از بروز بیماری‌ها و همچنین بازتوانی بیماران پس از ترخیص، خدمات متعدد ارائه می‌کنند .

وی افزود: در این برنامه، بیمارستان‌های php ، به عنوان محور بهداشت و درمان جامعه قرار گرفته و با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها جهت ارتقای سلامت جامعه تعامل می‌کنند .

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد:‌ در این بیمارستان‌ها به منظور سلامت بیماران و کارکنان برنامه‌ها و استانداردهای ویژه‌ای تدوین شده است .

این مقام مسئول هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را آشنایی روسا، مدیران، مترون‌ها و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان با مقوله php  عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود هزار بیمارستان در سراسر جهان به شبکهphp  پیوسته‌اند و استان یزد درصدد است تا حداقل دو بیمارستان استان را به این شبکه متصل کند.

گفتنی است؛ هم اکنون تعداد هفت بیمارستان در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیرازو همدان به شبکه php  متصل شدند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار