کد خبر: ۴۲۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 24 May 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برگزاری «طرح قرآنی۱۴۵۱» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و اظهار کرد:  این طرح با محوریت سوره مبارکه «ملک و واقعه» در یزد برگزار می شود.
وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود و به مدت سه ماه  در سطح مساجد استان یزد برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: طرح ١٤٥١ برای اجرا در ایام تابستان پیش بینی شده و محتوای آموزشی این طرح شامل دو سوره مبارکه ملک و واقعه است که در ٢ بازه زمانی ایام ماه مبارک رمضان و بعد از ماه مبارک رمضان به اجرا درمی آید.
رستگاری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح قرآنی تشویق و ترغیب عموم علاقه مندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ١٠ میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه های قرآنی است.
وی گفت: سهمیه برگزاری کلاس های طرح قرآنی ١٤٥١ در این استان را ٦٩ کلاس است که امیدواریم کانون های فرهنگی هنری بتوانند به خوبی این طرح را برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار