کد خبر: ۴۲۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد، رییس حوزه هنری یزد از برگزاری پنجمین محفل ماهانه طنز استان در روز سوم خرداد به میزبانی این نهاد انقلابی در یزد خبر داد .

«محمدصادق کوچک‌زاده» با اشاره به نقش هنر در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پنجمین محفل ماهانه طنز استان با عنوان «قندشکن» در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

وی‌ حضور یکی از طنز پردازان مطرح کشوری را از جمله ویژگی های این محفل هنری دانست و بیان کرد: این مراسم به میزبانی حوزه هنری یزد و با حضور شاعران و طنزپردازان شاخص یزدی شامگاه چهارشنبه سوم خردادماه برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری یزد افزود: در این محفل شرکت کنندگان آثار خود را با موضوع مناجات و آزاد قرائت می‌کنند که در پایان به اثر منتخب جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ویژه هنرمندان، شاعران، نویسندگان و طنزپردازان جوان برای شرکت در این محفل ادبی، گفت: مهلت ارسال آثار برای خوانش در این نشست را تا ظهر روز سوم خرداد اعلام کرد .

کوچک زاده در پایان خاطرنشان کرد: شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان طنز می‌توانند آثار خود را برای ارائه در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 داخلی 26 تماس بگیرند .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار