کد خبر: ۴۲۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام مسلم لاله زاری، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد از برگزاری دوره غیر حضوری دو ماه حفظ و تدبر دو جزء اول قرآن کریم ویژه خانواده های روحانیون و طلاب در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این دوره در راستای نشر معارف والای قرآنی و مهجوریت زدایی از قرآن برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه دوره غیرحضوری حفظ دو جزء ابتدایی قرآن به صورت آزمایشی خواهد بود، افزود: اگر با برگزاری این دوره استقبال خوبی از سوی خانواده های روحانیون و طلاب صورت گرفت و دوره های بعدی را نیز برگزار خواهیم کرد.
حجت الاسلام لاله زاری به علت برگزاری این دوره به صورت غیرحضوری اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از خانواده های مشکلات در رفت و آمد آنها پیش می آمد و امکان حضور آنها در کلاس ها نبود تصمیم گرفته شد که بصورت غیرحضوری برگزار شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد با بیان اینکه ثبت نام این دوره تا روز اول خرداد ماه بود گفت: با تصمیمی که گرفته شد ثبت نام این دوره تا نیمه خردادماه تمدید شد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در طرح مجازی حفظ قرآن اطلاعات خود را به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۲۵۱۴۴۴ ارسال کنند.
وی یادآور شد: علاوه بر اعطای گواهی پایان دوره، از بین شرکت کنندگان توانمند، افرادی به عنوان اساتید این دوره ها انتخاب می شوند و یا می توانند با ارائه این مدرک به عنوان استاد دوره های مذکور در مکان های دیگر مشغول به فعالیت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار