کد خبر: ۴۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 23 May 2017
نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران طي حکمي محمد حسين علم دار را به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع انساني بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد منصوب کرد.
متن حکم حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي به اين شرح است:
جناب آقاي محمد حسين علم دار
با سلام
بنا به پيشنهاد مديرکل محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد و نظر به تعهد، شايستگي، تجارب ارزنده و علاقمندي شما به جامعه ايثارگري، جناب عالي را به سمت معاون توسعه مديريت و منابع انساني بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد منصوب مي‌نمايم.
بدون شک ايثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌هاي مستحکم انقلاب اسلامي، طلايه داران عرصه‌هاي دفاع مقدس و حاميان حاضر در همه صحنه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌باشند.
خدمت به اين عزيزان بنا به فرمايش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبي اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبري تکريم شهيدان تکريم ايثار و اخلاص است، تکريم دل‌هاي نوراني و جانهاي لبريز از صفا و نورانيت است.
اميد است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبير و اميد و در جهت تعالي مادي و معنوي کشور، با بسيج تمام امکانات و سرمايه‌هاي هاي سازمان، با رويکردي فرهنگي تلاش مضاعفي را براي خدمت به بهترين بندگان خدا در ابعاد مادي و معنوي، تبيين حق عظيم شهدا و ايثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نحو احسن به کار گيريد.
توفيق جناب عالي را در خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي از درگاه ايزد متعال خواستارم.
سيدمحمدعلي شهيدي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار