امام جمعه موقت اردکان به برگزاری انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: کشور ما با امنیت کامل در حال برگزاری انتخابات پرشور است.
کد خبر: ۴۲۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم حسینی پور در خطبه های نماز جمعه اردکان افزود: انتخابات و حضور حداکثری آرای ملت که شاهد آن هستیم مایه آبروی بیشتر نظام جمهوری اسلامی است .
حسینی پور اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات و دیگر آیین ها نه تنها در عرصه های مختلف موثر است بلکه ضامن بقای عزتمندانه نظام مقدس اسلامی است.
امام جمعه موقت اردکان گفت: این حضور تاکنون پرشور بوده است و تا اخرین دقایق پایانی انتخابات حضور همه اقشار مختلف جامعه در پای صندوق های رای ادامه خواهد داشت که این نشانه اعتماد مردم و علاقه آنها به نظام و قدرت تصمیم گیری آنها در برنامه های کلان کشوری است .
حسینی پور با بیان اینکه مردم ما در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم هستند تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات نشانه مردم سالاری دینی در مقابل چشم ناظران جهانی است و مردم ما با شرکت گسترده در این انتخابات بر امنیت و عزت کشور خواهند افزود.
امام جمعه موقت اردکان یاداور شد: امنیت ایران مرهون شرکت مردم و مجاهدت های کسانی که برای برقراری این امنیت زحمت می کشند است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار