امام جمعه بهاباد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ آرا را عامل تقویت نظام دانست و گفت: مشارکت حدکاثری مردم، دست دشمنان را از تعدی به کشور کوتاه می‌کند.
کد خبر: ۴۲۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام سیف الله دهقانی روز جمعه با حضور در مدرسه سمیه بهاباد و پس از شرکت در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، ملی و اجتماعی است و همه باید به عنوان شهروندان این کشور در این رخداد مهم که سرنوشت کشور را رقم می زند، مشارکت کنند.
وی از همه شهروندان بهابادی برای شرکت درانتخابات دعوت کرد و افزود: باید کار خیر را اول وقت انجام دهیم و نگذاریم به ساعات پایانی موکول شود.
دهقانی اضافه کرد: این که مردم به کدامیک از داوطلبان انتخابات رای می دهند در درجه دوم اهمیت قرار دارد و آنچه مهم است، مشارکت حداکثری در انتخابات است که انقلاب را بیمه می کند.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 677 هزار و 942 نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند که پیش بینی می شود حدود 80 درصد آنان در انتخابات مشارکت کنند.
مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد سه هزار 317 نفر است که دو هزارو 490 نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند..
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار