امام جمعه مهریز گفت: حماسه بزرگ سیاسی مردم در انتخابات امروز تو دهنی محکمی به تمام دشمنان و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خظبه های نماز جمعه مهریز از مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر خالق حماسه شدند.
وی ادامه داد: این حضور حماسی را باید به مقام معظم رهبری ، تمام عوامل برگزار کننده انتخابات و همچنین باید به تک تک آحاد ملت قهرمان و فهیم ایران که این حماسه سیاسی را آفریدند تبریک گفت.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: انتخابات گسترده امروز در جای جای ایران اسلامی تمام توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را با قدرت نقش بر آب کرده است .
محی الدینی گفت: هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی ، اصل ولایت فقیه و همبستگی ملی است و باید همواره با بصیرت و بینش برای تحقق راه امام خمینی (ره) و شهیدان گام برداشت.
امام جمعه مهریز به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: مدیران اجرایی باید برای تحقق شعار امسال در عمل تلاش کنند و به دانش و نیروهای بومی تکیه داشته باشند .
محی الدینی به سوم خرداد و روز پایداری ملت در فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: رزمندگان جانبرکف انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در سایه دین و ایمان به خدا بر دشمن پیروز شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار