کد خبر: ۴۲۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد از روند برگزاری انتخابات در شهرستانهای مختلف استان بازدید کرد.

 محمدرضا تابش امروز با سفر به شهرستانهای مختلف استان یزد ضمن شرکت در نشست های مشترک هیئت های اجرایی شهرستانهای استان یزد و هیئت های نظارت، از روند برگزاری انتخابات در این شهرستان نیز بازدید کرد.

تابش در جلسه مشترک هیئت نظارت و اجرایی شهرستان تفت اظهار داشت: حضور افکار و اقشار مختلف در انتخابات شوراها باعث ایجاد فضای رقابتی و پرشور در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه هیئت عالی نظارت انتخابات شوراها فارغ از سلیقه گرایی بود، از تایید صلاحیت ۹۹.۵ درصدی کاندیداهای شوراهای شهر استان یزد خبر داد.

تابش تصریح کرد: تدابیر و هدایت های رهبر معظم انقلاب از پایه های امنیت کشور و برگزاری باشکوه انتخابات مختلف است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین در نشست مشترک هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان مهریز بازدید کرد.

بازدید از روند برگزاری انتخابات شوراها در اشکذر و برگزاری جلسه مشترک در این شهرستان نیز از برنامه های تابش به عنوان رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد بود.

وی در این جلسه اظهار داشت: حضور آگاهانه و پرشور و شعور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، بدخواهان نظام را ناکام خواهد گذاشت.

تابش امروز همچنین از روند برگزاری انتخابات در شهرستان میبد نیز بازدید کرد و در جلسه مشترک هیئت نظارت و اجرایی این شهرستان نیز شرکت کرد.

به گزارش مهر، نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان نیست و نمایندگان مجلس کار نظارت را در قالب هیئتی بر عهده دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار