کد خبر: ۴۲۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد، مردم یزد در انتخابات حضوری بی نظیر و دور از انتظاری ثبت کردند که حتی در برخی شعب تعرفه ها در ساعات اولیه رای گیری جوابگوی حجم بالای مردم نبود.
مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالعباده و دارالعلم یزد امروز بار دیگر حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی ایران را به اثبات رساندند و با حضور پرشور خود در انتخابات، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حضور مردم به گونه‌ای بود که پیش از شروع رای‌گیری، صفوف طولانی در برخی شعبه‌های شاخص اخذ رای از جمله مسجد روضه محمدی تشکیل شده بود و همه منتظر بودند تا نخستین آرا را به صندوق بیاندازند.

هیچ موضوعی نتوانست مردم یزد را از حضور در این عرصه بسیار مهم و حساس باز بدارد و از رای اولی‌ها تا پیرترین بانوی یزدی امروز با حضور خود ثابت کردند که همه پشتیبان نظام و ولایت هستند.

مسئولان هم همگام با مردم یزد در انتخابات حضور پیدا کردند و با ایستادن در صفوف اخذ رای نشان دادند که همه همپیمان در برابر مستکبران جهان ایستادگی می‌کنند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد، اعضای مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران امروز در ساعات اولیه روز رای خود را به صندوق انداختند.

حضور مردم در شعبه‌های اخذ رای به صورتی چشم‌گیر و کم‌نظیر بود که در برخی از شعبه‌های اخذ رای مشارکت بسیار بیشتر از انتظاری بود که مسئولان از این شعبه‌ها داشتند.

این موضوع سبب شد که برای ساعتی روند انتخابات به دلیل کمبود تعرفه متوقف شود و مسئولان تمام تلاش خود را کردند که به سرعت کار تامین تعرفه مورد نیاز انجام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار