کد خبر: ۴۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: مشکلی در زمینه کمبود تعرفه رای در روستاهای ییلاقی و البته دیگر مناطق استان و جود ندارد.

 محمد محامدی  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری یزد با اشاره به اطلاعیه های صادر شده از سوی وزارت کشور اظهار داشت: آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور مبنی بر امکان شرکت همه ایرانیان در تمام نقاط کشور در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: البته این امکان در انتخابات شوراها وجود ندارد و حتی در زمینه انتخابات شوراهای روستایی، افرادی می توانند در روستا رای دهند که سابقه یک سال سکونت در روستا داشته باشند.

محامدی در مورد آخرین آمار انصرافی های شورای شهر در سراسر استان یزد نیز اظهار داشت: اخرین زمان انصراف از ادامه شرکت در رقابت انتخاباتی نامزدها هشت صبح بوده که تا آن زمان ۴۶۸ نفر انصراف دادند.

دبیر ستاد انتخابات باستان یزد عنوان کرد: ۲۰۸ مورد از انصراف ها مربوط به نامزدهای روستایی و ۲۶۰ مورد نیز مربوط به انصراف نامزدهای شهری بوده است.

وی در مورد تعرفه اخذ رای نیز بیان کرد: یشتر از آنچه نیاز استان است تعرفه از وزارت کشور دریافت کردیم و کمبودی در این زمینه نداریم و تنها اقدامی که باید در این زمینه انجام شود، جابجایی تعرفه ها با هماهنگی ستاد انتخابات است.

محامدی تصریح کرد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و پیش بینی های لازم برای جابجایی تعرفه ها انجام شده و تاکنون نیز فقط در دو منطقه کمبود وجود داشته که انتقال انجام شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار