کد خبر: ۴۲۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تا ساعت ۱۲ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان یزد در انتخابات شرکت کرده اند که این میزان حدود یک سوم افراد واجد شرایط استان را تشکیل می دهد.

 محمدعلی طالبی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: با گذشت چهار ساعت از زمان برگزاری انتخابات یعنی تا ساعت ۱۲ امروز، ۲۰۰ هزار نفر در استان یزد در انتخابات شرکت کرده و آرای خود را به صندوق انداخته اند.

وی بیان کرد: مشارکت مردم تا این لحظه بسیار خوب بوده و با توجه به اینکه آمار افراد واجد شرایط رای در استان ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر است، می توان گفت که حدود یک سوم افراد واجد شرایط در چهار ساعت اول در انتخابات شرکت کردند.

طالبی در مورد روند برگزاری انتخابات نیز عنوان کرد: جلسه ستاد امنیت انتخابات ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس گزارش های مطرح شده در این جلسه، خوشبختانه برگزاری انتخابات بسیار خوب پیش می رود و رضایت نسبی از این روند در بین دستگاه ها با تامین امنیت استان برقرار بود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه حضور مردم در شعب اخذ رای گسترده بوده است، افزود: این میزان مشارکت در ساعات اولیه،نوید دهنده یک مشارکت بسیار خوب در انتخابات استان یزد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار