کد خبر: ۴۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد، رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات یزد با اشاره به این که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات مکانیزه در استان فراهم است، گفت: 98 درصد شعب استان تحت پوشش آنلاین استعلام احراز هویت هستند.
«محمدحسین زارع» در گفت و گو با خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که در استان یزد 876 شعب اخذ رای پیش بینی شده است، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای ارتباط الکترونیکی در تمام استان یزد انجام شده است.

وی با اشاره به این که طی سه ماه گذشته علاوه بر فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی برای شعب اخذ رای در استان، افزود: زیرساخت های لازم برای ایجاد ارتباط آنلاین بین شعب استان با ستاد انتخابات کشور برقرار شده است.

زارع در ادامه با بیان این که از 25 فرآیند انتخابات تنها یک فرآیند به صورت مکانیزه انجام نمی شود، گفت: مرحله صدور تعرفه و اخذ رای در برخی از شعب اخذ رای در استان یزد به صورت دستی انجام می شود.

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که 98 درصد شعب استان تحت پوشش آنلاین استعلام و احراز هویت هستند، تصریح کرد: خوشبختانه بستر مناسب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان یزد فراهم است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار