مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: چهار هزار و 295 نفر از فرهنگیان این استان در امر برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت با ستاد همکاری دارند.
کد خبر: ۴۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،احمد شیرزاد از حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان دراین دوره از انتخابات خبرداد و افزود:این تعداد فرهنگی در قالب هیات های اجرائی ، نظارت ، بازرسی و نماینده فرمانداران دربرگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا مشارکت فعال دارند.
وی تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان در روز 29 اردیبهشت همراه و همگام با سایر مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور در انتخابات حماسه ای ماندگار را رقم خواهند
شیرزاد به نقش موثر فرهنگیان و دانش آموزان استان در شکل گیری انقلاب اشاره و اظهار کرد: معلمان این استان در حفظ و حراست آرمان های والای حضرت امام (ره) درهمه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حضور و مشارکت فعال داشته اند و نمود آن تقدیم 124 معلم شهید و افزون بر یکهزار دانش آموز شهید به اسلام وانقلاب است.
وی تصریح کرد: این تعداد فرهنگی در قالب هیات های اجرائی ، نظارت ، بازرسی و نماینده فرمانداران دربرگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در استان یزد مشارکت فعال دارند .
استان یزد افزون بر 225 هزار دانش آموز و قریب 30 هزار نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
واجدین شرایط رای در استان یزد677 هزار و 942 نفر اعلام شده که 17 هزا نفر آنان رای اولی هستند.
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات پیش رو در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
همچنین 876 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 836 شعبه برای انتخابات شوراها دایر می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار